Bästa jag! :D

Vet ni jag tycker jag är fett bra!! :D Nyss var jag ute och sprang, när jag väl springer är det inga problem att hålla igång tempot och det. Men jag tänker så ofta nej idag ska jag springa, så bah nej men jag hinner inte jag måste.. aa ni fattar, MEn det ska det bli stora ändringar på, jag SKA springa när jag tänker att jag ska det och jag SKA springa regelbundet! Annars är det ju ingen idé. Och dessutom ska jag komplettera med att träna minicorepass hemma. Julia har nämligen fått en superbra video när någon PT (tror jag, ryttare tror jag hon är också) gör massa coreövningar! Asbra, så jag lånar den dvdn lite och tränar några mini corepass i veckan och dom dagar jag inte gör corepass tänker jag bannemej ut o springa! :) Nu köööör vi!
stengammal ful bild, men om ni undrar varför jag lägger upp en ful
bild för övrigt så är det för att jag inte HAR några bra bilder på mig :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0