Chaleua

Nu ska jag gå ner till stallet och bada Ella! I morgon ska jag och hon tävla på Södertörn. Vi ska hoppa 2 LA ena en vanlig reg och den andra DM. Hoppas det går bra, men jag är främst ute efter mitt sista kval nurå! Känns sjukt bra med tanke på hur det gick på träningen i onsdags! Juste det har inte jag berättat? :O Men det gick jättebra och hoppade ganska höga hinder om jag får säga det själv, ett språng var 130 och ett 120 och resten typ 110! :) Hon stannade eller rev inte en enda gång på hela träningen! Men jag mÅste tänka min odugliga vänsterhand som hänger helt lös och så kan man ju inte komma in i en trekombination! :O Nej fy på sig Matilda!
Efter jag badta henne blir det thaifood med mormor o gänget. Det blir inte fruktansvärt tidigt i morgon, ungefär 7 tror jag.
I den första LAn startar jag som nr 2 av 7 (väldigt lit starter är det faktiskt :O, tror det är Gagnefs fel :( )
I den andra som nr 8 av 9! :)


Såhär hemsk ser hon iaf inte ut nu! :) Tur de! Vill inte missa IDOL! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0