Dressyrar passet idag

Red ju dressyrlektion för Kjelle idag!
Jag fick superduper bra hjälp! :D Han sade bland annat att när jag lättar på innertygeln och syftar på att hon ska söka sig neråt så gör jag det lite väl mycket, det räcker med bara någon cm på henne. Visa hästar behöver ju en ganska stor lättning på tygeln som beröm, men Ella inte. :) Det blev mycket bättre då!
Sen när jag skulle flytta henne ramlade hon väldigt lätt utåt och då var jag tvungen att arbeta med ytterhjälperna, det blev också mycketmycket bättre, jag kände verkligen skillnaden. I övrigt, var hon jättejättefin! Hon är bäst i galoppen, men jag måste jobba på dedär med traven så att jag får ännu bättre poäng där också, men nu vet jag lite småknep som jag ska använda mig av på söndag! ;D
Jag har väldigt dåligt med nya bilder tyvär... fast jag har typ över 10 000 på datan, aa bara att typ hälften är dåliga och resten är gamla, som jag typ redan visat!! shit alsoo.....


en gullibull påni i vintras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0