.......................................

Jag har lite problem me rubriker tror jag... Åh gud jag skriver fel hela tiden nu bara för att jag sitter vid mamis data... -.- Men om ni undrar om varför jag ej bloggade igår är det för att jag var på träning på Johannesberg och var tvungn och sitta o vänta på att Julia skulle rida klart sin träning efter jag hade tränat, så då kom vi hem runt 23 och vi åkte 17.45 hemifrn först, så vi var borta i drygt 5 timmar på träning... Och när jag väl kom hem höll jag nästan på att ramla ihop av tötthet. Ha! Jag skulle ju gå upp tidigt och allt dagen efter och nu är jag därför också skitrött. Men jag tar mig samman och skriver lite trots allt! ;) Heheh visst öär jag rolig, bara så ni vet blandar jag sarkasm och inte sarkasm i textn, fast det kanske är något s¨vårt för er att förtå när det är sarkasm o inte ;) Haahahh!
Tänkte skriva om ridpasseT inom kort, men det i eget inlägg strax strax! :D Men shit jag måste faktiskt göra lite läxa också... MEN DET HINNER JAG :D hoppas jag iaf...

Jaa, som sagt jag sitter vid  mammas data och ha inga bra bilder här så aa... -.- trååååk :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0