Resultat och prestation 10/9 - 2011 Södertörn RC

Så nu tänkte jag skriva lite om tävlingen idag!
Jag red ju två st LA på Södertörn. Mitt mål var att få mitt sista kval till MSVB och såklart bra rundor.
Jag fick tyvär inte mitt sista kval, men bra rundor satt där, åtminstone en av två! Och en annan sak som ni kanske inte vet är att jag åkte dit med endast mormor och bosse som körde! Och jag glömde ingenting av utrustningen! Bra va!? Haha nej men jag brukar inte glömma någonting faktiskt, jag är ganska bra på det där. :)
I den första LAn som var en bed. A:0/A:0 så hoppade hon helt underbart fantasktiskt! Men sen på 8:an (näst sista i grunden) så blev hon lite lång på ett räcke utan markbom och rev det hindret. Men resten var verkligen SUPER, så jag var ändå jättejättenöjd med själva rundan! Och trots ett nedslag i grunden så kom jag TVÅA! :D Hahah jag som alltid har så otur med att jag aldrig blir placerad på fel, hade tur idag! :) Jag var den enda i klassen som hade rivning av dom som hade fel, dom andra hade stopp... Jag fick inga vidare roliga priser, bara rosett och plakett... Men i och för sig anmälningsavgiften åter, så det var ju bra det iaf, men ändå tråkigt.
I den andra LAn som var bed A1:b (en grunomgång och 2 omhoppningar, varav den första ej går på tid) och DM 2011. Det började med att jag la henne helt fel på tvåan, hon räddade mig och klarade hindret. Sen i fick vi på 3:an, 4a o b, 5:an jättebra flyt. Men sen på 6:an så rider jag iväg henne, tror att hon ska hoppa av stort och går före, hon hoppar med har verkligen ingen chans att klara hindret, så hon rev det rätt så rejält. Men efter det var hon faktiskt väldigt fin, jag fattar verkligen inte varför jag ska klanta till det för henne! SÅ onödigt... Nej, jag får skärpa mig och ta igen det till Skol-DM på måndag ;) Men Ella var verkligen SUPERFIN, och det var ju lite roligt eftersom det var första inomhustävlingen för hösten.
Till råga på mitt klantande glömde jag kameran hemma så det blir varken bilder eller filmer......


...därför blir det en gölli bild på elsis i hagen! :D söt va?? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0