Söndag

♥Idag är det söndag, och ganska soft dag. Ingen tävling eller träning elr nånting. Med hästarna tänke jag göra lite saker. På Ella tänkte jag lära mig det "nya" dressyrprogrammet inför helgen. Tänker inte ta ihop henne elr jobba henne nå fruktansvärt, hon tävlade igår och ska tävla i morgon (fast  LC+5, SKOL-DM), men aa kanske skritta ut en sväng också. Lino... Ja vad ska jag göra med honom. Kanske rida ut o träna lite kondis?? Hahah vet ni igår....!! ? Jag skulle rida ut på honom, själv för första gången! ;) Och när jag kommer till början av våran ridslinga så står det TVÅ skitstora älgar där!!!!! :O Asså jag blev såå himla rädd oh spände mig skitmycket, och tror ni inte att Lino gör det också då?? Jag kunde liksom riktigt känna hans hjärta pumpa, men jag skyndade mig åt höger i stället för till vänster på slingan och red upp emot högvreten i backarna, men det var inte så bra underlag där... Sanden var som sugproppar så jag travade bara. Men sen så när jag red tillbaka så tog jag den långa vägen, för jag hade ju inte riidit så länge och då var dom KVAR där dom var och Lino KASTADE sig ut i ängen, nej, jag var inte påväg att ramla av... Jag började asgarva! Hahah ingen aning om varför, men när jag gjorde det så började älgarna springa in i skogen!! Hahahahah hahahaha!!!!! fett flummm...............................................................................................
Nej nu ska jag skärpa mig. Bellan ska iaf tävla Mistral idag, en liten CR! :D
Bellan och stralisen! Våran grannes lilla ponny, men hon har brutit
nyckelbenet och får inte rida... :(


Vill ni veta en dålig sak?? Det är ju GAGNEF meetinget nu i helgen och det är jättejättejättetråkigt att jag inte kunde åka dit..... :''''''''''''''''''( JAG ÄLSKAR JU GAGNEF!! Do you remember why??


TVÅA I NAT. MSVB, DET VAR DESSUTOM MIN 3:E START I MSV NÅGONSIN!
Jag var så glad att jag grät, jag gråter fortfarande över dehär minnet, för
det är det bästa jag har, Flying Labolina in my ♥ Flying Labolina, det finns
ingen bättre ponny ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0