Märkligt...

Jag tycker att det är lite konstigt och inte likt mig att bli sjuk igen. Jag var ju sjuk för cirka 2 veckor sen också och i början av januari, nu är jag också sjuk. Och jag har typ aldrig varit sjuk in my whole life liksom. :O
Fadern min, hävdar att jag sover för lite. Han är ju läkare så han vet lite om sjukdomar... Hehehh...
Men jag kan nog hålla med om det lite, man ska sova minst 9 timmar varje natt i min ålder och jag sover runt 7. Så jag måste helt enkelt gå och lägga mig tidigare om jag inte vill vara sjuk forever! Känns som att Gud hatar mig och gör mig sjuk på Alla <3 dag.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar: tack! Frosty levererar även detta Året, skönt att veta! :)

Btw.. Kul att va sjuk :( eller...

Ha en bra dag vännen <3

2012-02-14 @ 21:13:41
URL: http://twissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0