Tävling i morgon

YES! YES! YES!
I morgon är det tävling igen!
Det är lokal och jag ska hoppa LC och LB på Lino och LB på Pencez.
På söndag blir det Pencez igen, LB och LA - behöver rida lite mer på honom
eftersom vi inte känner varandra till 100% ännu, men om det känns superbra
i morgon kanske jag skippar LBn på söndag eller nåt - och Ella följer också med
och går LB och LA.
Det ska bli så himla kul, äntligen liksom! :D
Jag sitter och laddar upp här genom att titta på bästa rundorna och gaygala på tv.
Packat lite och fixat har jag också gjort i stallet.
Nä, sjukt taggad är jag! :D
Har ju inte tävlat särskilt mycket på Pencez men debuten i LB är ju inte helt åt skogen förutom att jag
var lite efter i ett par språng.


Kommentarer
Postat av: alexandra

Sv: Följer dig med:)

2012-02-11 @ 10:57:06
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/
Postat av: Helene Lind

GRATTIS till 4 de platsen med pencez i dag, han verkar gilla dig :)

mvh

Helene Lind

2012-02-11 @ 19:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0