MMA

Idag körde vi MMA i skolan. Det kom några killar från nån förening till oss och hade ett litet pass med oss. Det var bara vi tjejer den här gången, killarna ska göra nästa vecka då vi ska spela basket. Själv tycker jag att MMA, brottning, kickboxning osv. är fett ROLIGT! Asså jag vet inte varför, men det är ju bara så himla roligt! Hehehe...
I alla fall så körde vi mest sparkar och slag, när man väl kommer in i flytet är det verkligen kul tycker jaaag! :D
Vi fick också stå i armhävningsställning och försöka slå på varandras händer, kan säga att jag var en ANING bättre än min motståndare, men det var förvånansvärt jobbigt att göra det. Jag typ garva hela tiden haha!
Roligt var det i alla fall, men nu ska jag byta om och bege mig ner till thaa stall! :D



Haha hittade denna gulliga bilden på datan! haha sööötaa! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0