Sämst

Har verkligen uppdaterat SÄMST den här veckan! Så dåligt, men jag har inte haft så stor lust och tillbringat mer tid i stallet i stället, fick en slags kick efter landslagsträffen som gjorde att jag tänker mer på vad som kan hjälpa mig att bli bättre och komma till NM, nu kommer bloggen i sista hand kan man säga. Men jag ska VERKLIGEN försöka hinna blogga lite när jag hinner och har lust. Speciellt efter tävlingar, det är viktigt att utvärdera tävlingarna så att man vet vad man ska göra bättre och mindra av nästa gång, eller om det var helt perfekt och bara komma ihåg den där BÄSTA känslan liksom. Jag tänker HEEELA tiden på min bästa runda och bästabästabästa känsla ever, det som suger är att jag inte har den rundan på film så ni kan se den, men JAG kommer ihåg hur jag red - känslan, farten, glädjen, hindrena, banan och min överotroliga fina B-ponny Labolina jag satt på. ALLT var perfekt den rundan, glömmer aldrig min fina Flying Labolina!
Så mycket vi gått igenom och klarat, önskar du kunde växa med mig så jag inte hade behövt lämna dig, hade inte behövt någon annan häst än dig då. Kan inte beskriva dig med ord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0