Tredje och sista kursdagen

Japp, sista dagen på denna 3-dagarskurs var det idag... Idag var det banhoppning och jag hade Pencez med mig.
I början när jag red fram var han ganska spänd och stressad, men det släppte lite
efter ett tag. :) Sen hoppade alla nåt språng på alla hinder och Pencez var
superfin! Jag trodde han skulle titta på glitterhindret, men han brydde sig inte ett
dugg. :) Banan sen var 90-95 rakt igenom. 1:an så kom vi lite fel men han fixat och på
2:an låg vi lite stort och han tar ju i för kung och fosterland i dom lägena och DÅ
ramlar jag framåt, så jag måste försöka vara lite mer beredd i dom lägena, så att
han kan hoppa i fred utan jag kommer där fram på halsen och stör. Det ska bli ändring på! :)
3:an var han superfin på. Efter det kom en linje och från 4:an var det en liten böj till 5:an och
DÄR i den böjen bara försvinner HELA bogen ut till spåret, jag hade inte koll på vänstersidan över
huvud taget. Så då kunde han ju inte hoppa direkt... Klantarsel som man e...xD
Bara hoppa om och då gick det MYCKET bättre, resten av hela banan gick jättebra, mer koll
osvosv. :)
Tänkte klippa ihop alla filmer från kursen sen. Men nu har jag bråttom ska egentligen åka till några i släkten NU! :O



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0