Visste ni...

... Att jag är anmäld till första tävlingen 2012! Dock har jag varit det ett tag, men jag glömde berätta.
Den kommer i alla fall bli i Södertälje 11-12 februari. På lördagen har de lokal upp till LB och då tar vi med oss lilla Marcellino och Labolina, om allt känns som vanligt eller bättre kommer jag att debutera LB där med Lino, fast såklart i avd. B, han är ju bara 6 år. ;)
På söndagen är det regional och då får Pencez och Ella följa med, lite samma sak här att om allt känns som vanligt eller bättre kommer jag att debutera LA på Pencez, fast bara om han känns bra i LBn. Ella får gå som "vanligt" bara, LB och LA, det är vi i alla fall anmälda till. Kan såklart bli ändringar lite närme inpå. :)
Är taggad som tuuuuusan, februari kan komma NU tycker jaaag!! :D



Speeeenandääääh, hihihihih. Hahahhah nu är jag så himla konstig igeen........ xdxdxdxdxd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0