STRÖMSHOOOOOLM

Stora Wäsby VANN alla 3 elitomgångar i zon central och vi är nu vidare till LAG-SM på Strömsholn för första gången någonsin!!! :D
Innan första omgången i år hade vi inte ens fått pris någon gång, nu vinner vi alla tre omgångar och lyckas dessutom kvala till finalen! SJUUUUUKT! Vi hade dessutom endast fyra ryttare kvalade till MSVB till sista omgången och där slutade laget på 0 fel där otroligt duktiga Maria debuterade det med sin B-ponny och NOLLADE, det var verkligen bra gjort av henne! Och Pencez nollade alla omgångar + omhoppningarna, han är sick in the head alltså.
Det var fem ryttare vi hade i omgångarna, jag, Isabelle Kardevall, Aleksandra Ekelund, Klara Bostam och Maria Åkerström red. Det var verkligen något speciellt, jag började typ storböla av glädje när Isa gått i mål och vi visste att vi vunnit, så sjukt stort var det, fatta LAG-SM på Strömsholm!!! Galet! 
 
Utöver detta sjuka med laget så kom jag och Pencez 9:a i LAn på fredagen och 4:a i RPC i söndags där vi nollade MSVB-grunden och höjd omhoppning på 115-120 cm! Linosen har hoppat superfint i helgen, det är mer min ridning som inte var så bra i lördags och söndags, fredagen var det helt okej vilket man också kan se på resultaten. Igår (söndags) la jag till och med en volt gjorde halt (som domaren bedömde som olydnad) och utgick. Mitt fel, helt och hållet.
 
 
Tänkte också lägga upp filmer och sånt sedan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0