Ridpassen

Cortina:
Jag hade bestämt med Hanna att jag skulle hoppa henne idag och det gjorde vi. Det gick jättebra hoppade väl inte särskilt hårt men en liten 80-90 bana! Hon är ganska rolig att hoppa för hon kommer upp så lätt och hoppar högt över och det känns lite annorlunda på ett väldigt roligt sätt ;) Jättenöjd med träningen!

Jesse:
Red med dressyrsadeln och guuuuud så härlig han var! Han blev heeelt avslappnad och han kändes som VÄRSTA dressyrponnyn! Han har ju så härlig galopp och gungar fram liksom! Man kunde göra vaad som helst med honom flytta, sluta, öppna, ställa inåt och utåt och öka och minska och jag var väldigt glad efter ridpasset :D

Ella:
Det var så härligt för solen sken och det var inte ett moln på himlen och jag var på bra humör och blev baraaa gladare när jag red ut! :D Och Ella själv var så härlig! Ni vet ju att det har varit storm här typ och det låg en massa nedfallna träd vid slingan. Fast bara ett låg över själv spåret och det hoppade jag över men det var så litet som en bom bara. Men det var oxå som en sjö på et ställe och det var sjukt härligt att galoppera igenom den och Ella älskar ju sådant så hon blev ju jääääätteglad, hon är ju egentligen fälttävlanshäst ;) Gud så härligt det var! :D Och alldeles blöt blev man. Ella var i alla fall jättefin och jag red på kimblewicket och det funkade asbra! :)

Dagens Ridpass var jag väldigt nöjd med! Bellan red Labolina sen med Evelina och jag hade lite träning för dom! Det var lite sköjsigt ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge ska du ha Cortina och hur är hon ?? :P

2011-04-11 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0