Felfelfel

vita om ....................................................................................:
kan du lägga upp bilder när du rider dressyr också? :) skulle va kul å se!
IP: 83.177.188.35

Svar: (övrskriften talar...) Klart jag kan! Det är bara det att jag har mycket mindre dressyrbilder än hoppbilder! ;)

Här kommer några bilder:





Inlägget ovan skrev jag för ett tag sen men nu när jag ser det ser jag ett fel. Ett grovt fel. Det står faktiskt "Här kommer några bilder", men det är bara en bild så nu kommer det lite flera ;)
Aaa de va typ dom bilderna...

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag vill se mer av Marcellino! :D <3

2011-07-31 @ 23:46:27
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0