Men tja!

Hejhallå bloggen! Det va längesen! Tänkte bara uppdatera lite och faktiskt så tänkte jag starta om hela bloggen. Alltså allting helt nytt, rensa, skriva nya prestationer för varje häst + mig själv. Funderar på om jag verkligen ska ta bort alla inlägg... Det är ju lite kul ändå och se hur jag skrev för 1,5 år sedan mot nu liksom.
Någon som har en åsikt?

Nu ska jag fixa design på nåt sätt och sedan göra prestationer för varje pånihezt! Ni som läste bloggen förut kanske vet att jag har en ny ponny en C-ponny, jag har ju annars 2 d-ponnysar i övrigt ;)

Kommentarer
Postat av: Hedda

Ha kvar det! Det är alltid roligt att kolla själv hur det gick på ridpassen, vad man hade för åsikter osv. :)

2011-11-10 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0