RidpasseT

RidpasseT blev det idag, red nämligen bara Ella. Mamma tömkörde Lino.
Jag red ett tvättäkta seriöst och riktigt dressyrpass. Tränade på programmet lite, red igenom det 2 gånger. Första gången glömde jag båda bågarna i galoppen, men andra så gjorde jag allting på sina rätta platser, :)
Hon var huuuur fin som helst andra varvet, verkligen HUR fin som helst!! Nu satsar jag gärnet på dressyren fan ;) Haaha, a men faktiskt behövs det verkligen. Iaf i början var hon lite olydig och slog upp huvudet när jag, t.ex. skulle bromsa in till kort galopp efter att ha öket. Sen gick det MYCKET bättre, problemet var att hon delvis inte var helt lösgjord och delvis (eller mest egentligen) att jag inte höll om ordentligt med bena. Men nÄr jag gjorde det, då jäklar vad bra hon gick! :D
Det känns väligt bra inför tävlingen på söndag, men i morgon är det dressyrträning, så då hoppas jag på att få ihop henne hela vägen och stå stilla i halter och ABSOLUT INTE glömma programmet som idag. ;) Men det är ju ett nytt program som jag ycker är lite krångligt... Nej, men det kommer nog gå bra tror jag! :D


You are my life <3


Kommentarer
Postat av: matilda

Svar: neee, de regna så mycket så jag ville liksom inte. :/ Men fick foton på Isabelle ju, dom ligger på facebook. ;) <3

2011-09-16 @ 17:33:23
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: matilda

Kan inte du göra en såndär bild som blinkar och får fram andra bilder åså? En sån du har på din header, ta några bilder på mig och mina hästar! :D Skulle vara skitcoolt, men du behöver absolut inte göra en till mig men de skulle vara snällt, hihihi! :D :D <3

2011-09-16 @ 17:36:37
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0