Nu ska ja berätta ;P

Hah! Nu ska jag berätta va jag gjort idag och lite va som ska hända. Idag har jag heela dagen vart funkis på våran (SWFRK´S, Stora Wäsby Fältrittklubbs) ponnyfälttävlan på Runstens Gård! Vi anordnade alla klasser som finns på ponny förutom P60. I den **stjärniga klassen var det SM för ponny i fälttävlan! :) Idag var det dressyr och hoppning. Endast SJU stycken kom till start i SM!! Det är skitdåligt tycker jag! i hoppSM för B var de 40 på utomhus och C var ungefär 47 och D endast 9 elr 14!! Det är för att det är såå HIMLA svårt att kvala på D-ponnys!! Men nu tillbaka där ja va! Iaf det var bara sju till start i SM:et ja, sen var det ENDAST ENDAST TRE STYCKNA SOM FICK GÅ UT I TERRÄNGEN!!!!!!!!!!!!! :O :O  De var Emma Rödén och Tingeling, Charlotte Cedermark - Nicen Curly och det nästan självskrivna (Guldmedaljör förra året) ekipaget Caroline BerggrenPersson - Katitzie somgick EM ! :P Egentligen skulle min syster ha vart med men Eldstorm är inte helt 100 frisk ännu :(


Just nu sitter jag å tittar på lite ponnysar till salu, lite kul å kolla vilka som är till salu bara ;) Snart ska ja gå å sova för att ja ska upp CPtidigt i morgon igen för i morn sk ja å mami vara hinderdomare i terrängen igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0