RESULTAT

Heej!! Idag har Bellan (och jag en klass) vart o tävlat! :) Det var på Roslagen div. ll ponnyhoppning omg. 1.
 I förklassen gick det inte så bra med Ture för Bellan (hon red båda i förklassen), han stannde... -.- Men med Labolina gick det jättebra, Bellan och Labolina var 0/0or och kom 5:a!! :D Duktig påni!!! :D <3 
 Sen fick jag rida Ture i lag 2 o Bellan red Labolina i lag 1, jag var nolla, men när Bellan red var det några typ småbarn som va funktionärer o dom satt på några traktordäck och slog med krattor på däcken nära hindret, och då blir Labolina såklart rädd så Bellan måste lägga en volt, men sen hoppar hon hindret typ så lååångt ut på kanten det bara går :P Men annars var hon felfri o det såg bra ut :) Men lag 1 lyckades ta sig till omhoppning ändå, och där fick vi 4 fel, för att 2 i laget rev var sin bom, men Bellan o en till va NOLLA, och vårt lag (Stora Wäsby FRK lag 1) hade snabbare tider än Djursholms lag så då var det STORA WÄSBY som VANN!!! :D
JätteKUUUL!!!  Det var alltså omg. 1 och nästa omgång är på Roo Gård om några helger, sen är det final (om laget tar sig dit) i Rimbo någon gång i okt. tror jag, och nu ligger ju Stora Wäsby bra till i poänglistan för att komma dit :)

Sen har jag inte gjort så mkt annat idag förutom och ta in hästarna nu på kvällen... ... Och så sitter jag ju ensam hemma nu om det skulle vara nåt kul xD

OCH föresten kmr KANSKE (om allt funkar) Del 2 av "Lite Filmer" upp snart hoppas jag!!! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis till bellan! Swfrk vinner jue typ alltid div. 11 och div. 1:P<3

2010-09-06 @ 15:33:21
URL: http://sandraenglunds.blogg.se/
Postat av: Matilda

haha jaa!!! :D <3

2010-09-06 @ 16:10:59
URL: http://matildanavren.blogg.se/
Postat av: matilda

jihoo :D <3

2010-09-06 @ 17:19:39
URL: http://tildise.blogg.se/
Postat av: Matilda N

:) <33

2010-09-07 @ 16:37:39
URL: http://matildanavren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0