Resultat och lite till

Heej, nu så kan jag skriva, kom hem igår kväll, men det va mkt o göra när man kom hem o så... :P
 Nu ska jag berätta hur det har gått för mej under helgen!

Resultat Lördag: Hoppade LB med båda, med Ture fick jag ett stopp i grunden med, han blev som lite tom och hindret var från utgången och då stannade han och han var lite spänd annars, men ganska fin. Med Labolina var jag 0/0a och kom 2:a!! :D Jag vann en grep... -.-'
Sen var det LA och då petade jag och Ture sjuan som JÄTTEmånga rev, men han var suuuuperfin så jag var jättenöjd med honom! :) Med Labolina var jag 0:a (igen) och VANN!!! Jag var drygt 4 sekunder snabbare än 2:an!
Då vann jag ett segertäcke och en chokladask! ;) Hon var jäääätefiiin!! :D Sen var jag klar för dagen med mig själv, vi stannade och tittade klart på MSVAn men sen åkte vi till våra gamla typ barndomskompisar! :)
 Elin som är lika gammal som mig (född 1998) hade 2 kaniner som hon hoppar med på riktiga kaninhoppningar på och dom är jätteduktiga!! :D Jag fick pröva hoppa dom o dom va fett söta! :D (har tyvär inga bilder...)
 Vi åt sen middag hos dom oxå, sen åkte vi tillbaka till våran plats på anläggningen med bilen.

Resultat Söndag: Red LB på Ture först och då hände ungefär samma sak som i den första LBn... :/
Sen LA med båda och då gick egentligen jättebra, kvalade till MSVB med Ture!! :D Var felfri i grunden, men jag trodde när jag red att det var 10 hinder, men det var bara nio, och han rev tian så jag avbröt ritten o då blev det som att jag utgick i omhoppningen... :/ Men han VAR jäääääättfiiin!!!! :D <3
Med Labolina var jag oxå felfri i grunden, men rev 2 i omhopningen för jag backade lite då... :/ Men hon va fiin! :D
Sen var det dags för tredje försöket i msvb med Labolina och framhoppningen gick super!! Sen på banan gick det tusen gånger bättre och vi tog oss runt banan utan fel och kom 2:a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0