Bara två

Idag har jag bara ridit två hästar! Ella och Ture :) Jesse vilade för han har gått hela veckan och Bellan red lillan ^^
Ella:

Red ut först med Bellan och Labolina och trava å galopperade lite sen ville inte Bellan rida ut mer och då red vi på ridabanan lite sen! :) Bellan gjorde mycket övergångar, galopp, halt, galopp, halt och tvärtom ;) Ella fick inte jobba så mycket idag men jag red kanske i 50 min elr nåt och tog ganska mycket galopp för jag vill inte att hon ska var fööör pigg i morgon!! ;)

 

Ture:

åkej, alltså i början och i mitten kan man säga så gick det inte så bra... Han var stark och jag gjorde ingenting åt det utan bara satt och åkte...:/ Men sen kom mami och blev arg på mig och då instruerade hon mig så att det blev både lättare och Ture blev glad! Han blev i alla fall jättefin på slutet och då blev jag glad!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0