Tävlingsresultat

Det var som sagt första tävlingen med Jesse idag och jag red LC och LB!
LC: Det gick rätt bra! På tvåan så tvekade han lite men jag sparkade på lite bara. Han var ngt spänd. Omhoppningen var klockren, men inte särskilt snabb, men jag satsande inte eftersom det var min första start på honom! Slutade på 0+0 fel och en 8:onde plats! :D
Jättenöjd! :D
LB: Gud vad han var fin! Verkligen en superbra runda, han var i båda i kombinationen så att det hördes men ingen bom föll! I den här klassen var han helt avslappnad och hoppade megaasfint och omhoppningen var även här super och vi blev dubbellnollor! Tiden räckte till en 2:A plats!!
Jääättttttääääänöjd verkligen!! :D
I LC:n vann jag en vit rosett, plakett och en grimma!
I LB:n vann jag en blå rosett, plakett och ett Hööks schabrak!

Det kommer att komma filmer från båda klasserna! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Såg jättefint ut hela tiden! :D Kul att du börjat blogga igen. :)



Förresten, på dina länkar står de ju mitt namn och min FÖRRA blogg, www.tildise.blogg.se, om du vill skulle du gärna kunna få ändra de till www.matildanerell.devote.se ;) hihi! <3

2011-04-04 @ 16:47:55
URL: http://www.matildanerell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0