Nerell här


Jag idag, frääsch bruuud

Sitter och chattar med Navrén, störd brud asså! Ganska ful också, smått sär, konstig, aa osv osv..
Förresten, hon säger att hon ska kutta mig, intressant.. hur ska de gå till? Sikket snusko hon är
Ajaaaa, ridit tre pållar idag, Issa och Bobby red jag för Ragna, markarbete. Och Frosty "slapp red" jag. :)
Min hund snarkar som fan just nu, om jag sträcker ut mina ben så slår jag till honom på nosen, så han kommer skräck vakna och de kommer se sjukt roligt ut, typ.. han kommer se ut som en vilsen hund efter en tupplur!
Haha, nu tror ni säkert att jag är en djurplågare men nej, jag kommer inte sparka min hund kära ni, Navréns underbara läsare. ;)
Men jaoo.. Hade bara lust att skriva lite, på Navréns blogg, OCH FÖRRESTEEEEN, den dära hemliga grejen Navrén snackar om, jag vet va de är för hemlig grej, för hon har de i sitt utkast och jag ser va de handlar om, mohahaha. (a)
men aja, ha de så bra så hörs vi säkert snart igen.. hehehe >:)

Min söta bonde! ♥



fin öra



Bilder på mig och Ella, Navréns ena D-ponny. (:

Nu tänkte jag säga goodbye, goodbyeee!  <-- snyggve
// www.matildanerell.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0