Ny mobil :D

Yepyepp ny mobil nu! :D
Tappade ju min på båten hem från Gotland. Jag sov ju typ när vi skulle gå av (alltså jag gick och stod upp men det kändes som jag sov) och då märkte jag aldrig att mobilen hade glidit ur fickan i sätet (som är det enda troliga eftersom jag inte var å gick nånstans). Men som tur va var det mammas gamla jättetråkiga och gamla fula mobil ;D
MEN, den nya mobilen är en HTC Wildfire S. En vit sådan och så köpte vi med ett rosa skal. :)
Fick ju hörlurar och laddare till såklart :





Men jag kan inte använda telefonen förän mitt simkort kommer (lär komma inom nån dag), vi var ju tvungna o spärra det som satt i mobilen som kom bort och har beställt ett nytt! MEN samma nummer som förut. ;D

Kommentarer
Postat av: Annie

vad nice :D

2011-08-02 @ 20:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0