Fobi

Det är riktigt illa när pappa erbjuder sig att bota min spindelfobi alltså. Min fader är läkare för er som inte visste. ;)

Sen började han berätta om en patient han själv hade som hade just spindelfobi, fast den var värre än min. Den killen sprang ju ut från källaren när han såg en spindel krypa över golvet.

Det absolut värsta jag var med om var när jag skulle duscha, jag var "typ" ensam hemma (Bellan satt isolerad i sitt rum och lyssnade på musik). Så klev jag in i duschen och satte på vattnet och sen när jag tittade upp såg jag världens äckligaste spindel. Jag ryser bara av att tänka på det... euuuww! PANIK skedde då och jag i min hast att klämma mig ut ur duschen snubblade ut och fick flera smällar här och där, speciellt på knät. Jag var tvungen at hämta Bellan att ta bort spindeln. Efter det har jag kollat i alla hörn och vråer i duschen innan jag kliver in i duschen och duschar om det sitter nån äcklig spindel och lurar i ett hörn.

Sen var det äckligt idag också, typ nyss. Jag satt med datan vid bordet i tv rummet och sen vände jag mig om och av någon anledning råkade jag titta in i hörnet vid byrån och där var/ÄR det ett jätteäckligt spindelnät med en minst lika äcklig spindel som i duschen! Först tänkte jag att jag skulle sitta kvar och inte tänka på den, men jag rös flera gånger och flyttade in till köket istället, fiiifaaan.

Och nej jag tänker inte ta mig och söka upp en bild på google på en spindel, nej euw inte det....


Kommentarer
Postat av: matilda

Ha ha

2011-12-02 @ 23:49:58
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0