HISS

SJUKT fina saker som jag gärna skulle se i min sadelkammare:

Ridhjälm i läder från HV-Polo
HV-polo hjälm i läder!

Ayr8 hjälm - Charles Owen
Ayr8 , vill isf ha en svartr med guld i mitten :)
BRODERA DITT NAMN  – ridbyxa Carat helskodd – Catago
ridsbyxor från catago med namnbrodyr!

Technical Material Riding Glove från Kingsland
Kingsland handskar, sjukt snygga och sköna,
mina är equipage är dessutom trasiga, så behöver nya!

Jessica Lycra marin ridbyxor från Kingsland
Kingsland ridbyxor asssssnygga

Showshirt Lovita från Kingsland
tävlingstop från Kingsland, har ingen långärmad
som passar och den här kan man ju ha utan kavaj om
det skulle vara varmt på sommaren :)))

Vacker ridstövel The Rose från De Niro Boot
Inget som jag behöver, men väldigt coola
ridstövlar från De Niro Boot, dock väääldigt dyra...

Träns från Dyón - Working Collection
Dyon träns.


Den nya sadeln från prestige som har två bommar, fast här kan man ju bara drömma
kostar ju mer än själva hästen nästan xD


Dyon schabrak


Schockemöle schabrak

Starlight allround schabrak från Lami-Cell
Aaaaascoolt schabrak från Lamicell, billigt oxå
MÅSTE HA!


Finns såååå mycket mer jag gärna skulle vilja ha i min ägo, men pallar inte lägga upp...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0