Anmäler

GRRYYYYMT NICE!!! Nu håller jag på och anmäler till några tävlingar här:
Vi såg att Heby 5 mars har MSVB så då tänkte vi åka dit och rida det :D
Tävlingar som jag är anmäld till nu:

Reg Heby 13/2 : Flying Labolina: LB och LA, Munsboro Senator: LB och LA

Sen är det skokloster en PayandJump, men den anmäler man inte till så, men där Har jag ; Flying Labolina: 90 och kanske 1m
Lok Stäket 20/2 : Eldstorm: LC och LB, Munsboro Senator: LB

Reg Heby 5/3 : Flying Labolina: LA och MSVB, Eldstorm: LB och LA

Reg Enköping 13/3 : Flying Labolina: LA, Munsboro Senator: LB och LA

Guuuud vad jag längtar och taggar till alla tävlingar :D Det tror jag att pånisarna oxå gör ;) Haha men nej de vet ja inte ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0