Träningen... elr nej DAGEN

I morse var jag på SW igen och tränade med Ella för Janne Jönsson. Den här gången var det bara endagars träning så det är ingenting i morgon.
Men guuuuud så bra det gick idag!!!!!! :D Nu känns det som om jag kan "knapparna" på henne!! Det var för övrigt väldigt rolig träning och mami filmade så jag tänkte få upp filmerna nån gång men eftersom internet cpar så går det knappt å ladda upp filmer :/  Men NÅN gång kmr dom upp och jag vet redan nu att det typ kmr komma en filmbomb ;) Föresten så hoppade jag å Ella något språng på 120!! :D Msvb för henne, men för mig är det svår B (som inte ens finns och tävla) om man räknar B-ponny som jag har ridit hela livet.. heheh ;) Jag hoppade en bana på 100 - 110 och det kändes väldigt bra. Jag hade kontroll över henne hela banan och kom rätt på vartenda hinder och hon var med på allt och så så jag är jääääättenöööjd!!
___________________________________________________________________________________
Sen kom jag hem och red ut på Labolina med typ alla i familjen! Jag och Labolina, Bellan och Ture, Mamma och Felicia och Pappa och Andy!! PAPPA RIDER !!!! ASSÅÅÅ SHIIIEET !!!!! Han har nåt slags schema så han rider inprincip varje helg nuförtiden ;) Det är inte alla pappor som rider!! haha  xD
Labolina var galen, men sen red vi i sommarhagen och då blev hon mkt bättre!!
____________________________________________________________________________________
Efter det fick jag mocka å greja i stallet så vi hade lite fullt upp och det var lite skojsigt! ;)
____________________________________________________________________________________
Sen åkte vi till STHLM Ridsport och tittade på den fett stora REAN som är!!!! 20-60% på jättemkt!! Tyvär köpte jag bara en grej :/ Elr nej 2... Den "finaste" grejen var en fett snygg vinterjacka - åt det hållet jag vet inte riktigt. Men även ett par sporrar som är lite vassare, som jag ska ha när jag hoppar Ture ^^
Jackan som jag köpte är Isabell Werth och lite sådär mörkgrön! Ni får väl bilder nån annan gång antar jag ;)
____________________________________________________________________________________

Jaaha det var min dag... hittills för den är inte slut, vi ska nämligen ha gäster här i kväll så det blir inte särsklilt mkt mer bloggning idag tyvär ;) Men det är ju lite kul med gäster!! :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Har du tävlat i Gäsene någon gång?:) din ena Ponny va sjukt lik en som va med på en tävling förra året!

2011-02-26 @ 17:07:56
URL: http://mullesdrommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0