Varför ÄR det såhär??

Åhhh helvete.... Det går aldrig att ladda upp dom där filmerna, såååå drygt bara!!!
:@
Bara för att ha nåt å titta på kan ni få se lite gamla filmer! :D
Eller? Har ni sett provridningsfilmen på Lino och moi?
Lägger upp den ändå! :)
OBS! Stavade fel på Marcellino i filmen ;)


Min och Tures sista tävling tillsammans! :') fina duuu turelus <3

Min och Labolinas sista tävling tillsammans! :') gud vad jag saknar b-ponnytiden egentligen.
Men det kändes verkligen som att det var dags att gå över på större ponny, men jag
glömmer aldrig, aldrig, verkligen aldrig bort när jag och Flying Labolina kom 2:a i nat MSVB i Gagnef
2010. ALDRIG glömmer jag känslan! Jag kommer fortfarande ihåg banan och kan fortfarande
tänka mig den i huvudet hinder för hinder hur det kändes, och efter sjuan hur jag drog efter andan och insåg att
jag fortfarande var felfri. Sen efter sista hindret hur jag kastade mig över Labolinas hals och fortsatte i full galopp mot utgången och glädjetårarna strömmade inombords (har ganska svårt att uttrycka mig ytligt elr vad man säger nämligen). Gud jag börjar gråta nu när jag tänker på hur kul jag har haft det under B-ponnyåren och aldrig mer kommer få uppleva dom igen, bara i tankarna. Jag tänker på åren hela tiden, varje kväll när jag ska somna tänker jag på Gagnef och alla andra roliga tävlingar. Jag kommer aldrig mer få uppleva detta. Det är sorgligt skulle gärna förbli liten och max 13 hela livet om jag hade kunnat, men nu är det inte så och jag tar det ganska bra eftersom jag har Sveriges bästa fälttävlansponny hemma och en otroligt fin och go kille på 5 år att jobba med. Annars vet jag inte vad som hade hänt inom mig, jag vet inte om jag skulle klara mig utan hästarna faktiskt, dom är mitt liv, min livsstil, inte bara min hobby. Jag lever för hästar! Och så är det verkligen!


Kommentarer
Postat av: annie

åhh va fint <3 men har du sålt labolina? :O

2011-07-03 @ 17:36:53
Postat av: Matilda

Men hur kan de va din sista tävling om hon inte är såld? ): <3

2011-07-04 @ 14:59:01
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0