Det gick ju bra i Bollnäs

Det gick jättebra i Bollnäs! Vann P70! :D Hon var rätt fin i dressyren och jag fick näst intill otroliga straffen 45.8! Trots några missar. Det gick bra i hoppningen och inget slarv från henne 0 fel.
Sen i innan terrängen började det åska, som tur var slutade det innan jag red. Ella var bäst och hoppade felfritt och jag fick hålla tillbaka lite så att vi inte fick tidsfel för att vi var för snabba, men det var lugnt 11 sekunder inom tiden, så inga straff. Jag slutade alltså på mina dressyrstraff : 45.8 straff och vann klassen. Det var 11 starter i klassen och tvåan hade 66 straff! :)
Bilder och filmer kommer väl! :)


Kommentarer
Postat av: monica

Grattis - se min kommentar i ditt förra inlägg om Ella! Jag såg ju resultatet på Bollnäs hemsida redan igår - djupt imponerad.

2011-06-13 @ 12:49:04
Postat av: Sportriders

Hade du klocka eller räknade du ut på något annat sätt?

Fin blogg :)

2011-06-13 @ 23:46:04
URL: http://sportriders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0