TjEnA


Haha, yes, de där var jag och min vän igår..

Matilda här!
Jag tror Navréniz är på gröna lund nu, eller idag, så jag tänkte blogga lite här för hon skulle få lite uppdatering idag, fast hehe.. jag har inte frågat men nu är de så att jag är lite busig så jag bloggar på hennes blogg ändå! :D
Har ingen aning om va jag ska skriva meeeen, får väl skriva lite om vad jag ska göra nu.. Nu ska jag äta lite, sedan ut och mocka två boxar, sedan städa mitt rum lite (ta undan alla mina kläder på golvet..), sedan ge hästarna eftermiddagskäääk sedan rida Frosty och kanske Bobby, Didde rids av Therese (min granne) idag. 
Japp, de där är = en ledig dag, haha då passar jag på att göra ordning mycket åså, och ni vill inte veta hur de ser ut i mitt rum.. :s hihihhihi
MEN HÖÖRRNIIII nu tänkte jag gå och ta en liten macka, så vi hörs/ses/möts hehehe, skoja, nej men.. vet inte om jag ska göra något mer inlägg på Navréns blogg idag, hehe, hon vet ju ingenting.. >:)

Jag igår



bjuder på en jävligt skön låt



// www.matildanerell.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0