Snabb

HAHAH!! Vill ni veta en sak?
Jag är typ snabb! Vi hade friidrottsdag i skolan idag och jag sprang snabbast på 60 meter hela tiden! ;) Jag har ett nytt rekord faktiskt 8.06 sekunder. Fast i och för sig vet jag inte vilken tid jag hade i finalen, men det kändes inte lika fort som då jag sprang på 8.06. :) Haha jaa nu kanske ni undrar vad det var för final... Asså det var såhär vi börjde stöta kula för dagen. Då stötte jag 7.58 meter vilket var längst av tjejerna i klassen. Sen körde vi höjdhopp och då var jag och Amanda grymmast och hoppade 1.20 meter fast jag HAR hoppat 1.25 egentligen men nu rev jag med röven när det blev 1.25... Heheh ^^ Efter höjdhopp körde vi länghopp och då hoppade jag som längst 3.70 meter. Det var en liten besvikelse eftersom jag har hoppat 4 meter förut ;P Och sist spran vi 60 meter som vi sprang 3 ggr var. Jag fick den bästa tiden i hela klassen som var 8.06 och då kom jag till "final" som var att jag skulle möta dom bästa från A och B (jag går i C). Jag vann även finalen, men tyvär glömde jag fråga tiden. Men jag är iallafall snabbast av tjejerna i hela 6:an i södervik, heheheh, kan man inte tro..... ;)
Nästan lika snabb som Usain Bolt är jag! :D

Kommentarer
Postat av: matilda

Haha bara att Usain Bolt springer din tid på 100 meter, haha! :D Fett duktig du är. :) <3

2011-05-17 @ 17:07:50
URL: http://www.matildanerell.devote.se
Postat av: Ida Krantz <333

Bra Matilda <3 shit va snabb du e <3 :D <33333

2011-05-18 @ 19:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0