Ångrade mig

Nej hallå nej!!
Jag tänker inte lägga ner helt, nej absolut inte! Vad gör det om jag hoppar över 1, 2 , 3 dagar med bloggningen? Det är ju jag som bloggar och jag som bestämmer när jag vill blogga. Just nu har jag väldigt stor lust att blogga, bra va?
BTW så har jag varit på tävling inprincip hela dagen idag. Det gick bra i 3 klasser av 4 så det är väl ok? Jag ska nog göra en liten utvärdering om tävlingen senare.

Jo föresten utvärderingar och målsättningar....
Jag tänkte sätta upp mål inför 2011 med allihopa ponnysar och göra ordentliga utvärderingar efter varje tävling. Jag kan inte lova det såklart, ni vet hur jag är... Men jag ska göra det inte bara för att det kan vara roligt att läsa utan också för att det är bra för mig själv att träna på sådant och det är viktigt att utvärdera, speciellt viktiga tävlingar så man kan gå tillbaka och titta på utvärderingen och se vad man skulle göra annorlunda eller träna på, eller om allt var perfekt och ska komma ihåg känslan osv.
SÅÅÅ nu kööööööör vi!! :D

Kommentarer
Postat av: Matilda

BRAAAAA jiihooo :D

2011-11-19 @ 22:13:00
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0