Globen

Som alla troligen redan vet är det ju Stockholm Horse Show nu i helgen (började dock i torsdags). Jag ska ju dit på Söndag, först hade jag tänkt gå hela dagen men sen så kunde typ inte jag och Amanda komma hem på kvällen efter sen och då fick det bli bara söndag förmiddag. Men jag ska ju shoppa sönder efter sen också! :D Det kommer nog bli grymt, Jag har lite saker som jag ska titta på och kanske köpa!
En Ayr8 hjälm tänkte jag kolla på, min Lamicell som jag har
har jag tröttnat lite på och jag tycker att denna är sjukt snygg.
Vet dock inte vilken färg jag ska ha så det återstår och se vad
jag passar bäst i då ;)


Pannband, lutar åt swarovski, men kollar lite efter vad som finns osv.


Free Jump soft up stigbyglar, sjukt snygga och sköna!


Vanligt dressyrscabrak, egentligen behöver jag ett vanligt
vitt och ett "inte vitt" som jag kan ha hemma elr på träning.


Vita ridbyxor, Kingsland elr Equiline.


Ny säkerhetsväst, min är asgammal och för liten!



Sen kommer det GARANTERAT bli några extra saker, det blir det alltid. Jag kommer troligtvis inte ens köpa allt det där heller, det är sånt jag kommer titta efter bara ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0