Ej haft tid och lust

Hejsan hörni, vet att förra veckan blev en riktigt dålig bloggvecka. Men det var såååååååååååååå mycket.! Vi (jag, mamma och ella) skulle ju rulla ner mot skåne på torsdagen vilket gjorde att jag var tvungen att packa typ allt på onsdag kväll och dressyrträna och allt. Sen på torsdagen blev jag sjuk, så jag stanna hemma från skolan vilket gjorde att jag fick kontrollera packningen och packa mina grejer ordentligt, kände inte att blogga var en bra grej liksom :/. Var sjuk hela vägen ner, inte det värsta men feber, ont i huvudet och halsen och fruktansvärd hosta är inte det roligaste heller. :( Sen under hela dagarna var jag ju upptagen med allt möjligt, och om jag skulle bloggat hade jag vart tvungen att gå in på de istället för att bara skriva resultat elr nåt för annars blir det konstigt. Sen kom vi hem vid 10 nånting igår och hade ju räääätt så mycket att göra och sen ville jag bara sova! Japp, så det är så det ligger till!.

Jag SKA skriva ett proffsigt (;)) inlägg sedan om dagarna och kvällarna och prastationer och resultat! :D Bra va? :) OBS! MED BILDER! ;D

därför blir det en tråkig bild nu...


sorry for my excuses.... :(


Kommentarer
Postat av: Matilda

Fan va söt bild!

Vann ni? :DDD <3

2011-09-26 @ 22:31:51
URL: http://matildanerell.blogg.se/
Postat av: matilda

Jag måste bara fråga en gång till.. på dina mountain horse stövlar, har du regular - regular på dom och storlek 37 ?

Jag provade dom och dom var lite långa i skaftet annars helt perfekt, men vet du om dom sjunker i skaftet? Vissa säger att dom gör det. Har dom gjort det på dig? Kan du visa en bild på när du har på dig dom och typ "närbild"? :)

och en grej till, var dom väldigt stela i början och fick du typ lite skavsår av dom men sedan blev dom mjuka? :)

Måste ju vara noga när man köper nya stövlar, haha! ;) <3

2011-09-27 @ 13:37:16
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0