4 år

IdaG har jag och min familj bott här i 4 år, känns som om jag bott här myycket längre, men nope 4 år är det IDAG! :D Kommer ihåg hur lycklig jag var när vi flyttade hit, min högsta dröm hade gått i uppfyllelse. Att flytta till en gård och ha massa hästar har alltid varit min HÖGSTA dröm!
Matilda-Julia-Isabelle-Cecilia-och Mats Navrén + Sheila (hunden i huset och Bianca (katten i huset) är vi som bott här i exakt 4 år nu. Hästarna kom någon gång i juni. Av de hästarna vi hade då har vi bara Ella och Andy (Julias häst) kvar. När vi flyttade hit hade vi bara Ture, Mira, Ella och Andy. 3 ponnysar och 1 stor. Tiden emellan har vi haft någraa olika i alla fall. Corami, Zhoraia Flyer, Idyllens Jaguar, men dessa tre har ingen varit våran. Sen har vi ju dem vi har just nu också → Flying Labolina, Marcellino, Pencez de Moy, La Bella Felicia (Julias häst). :)
Så just nu har vi 6 egna hästar och 4 inackorderingar.
Såhär såg stallet ut en dag för knappt 4 år sedan! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0