Skogslotten nästa

Yes, i helgen - fredag, lördag, söndag - är det hoppmeeting i Norrköping, närmare bestämt Skogslottens Ryttarförening där även elit omg. 2 + 3 går för zon central (vår zon). Kommer ha med mig Pencez och Marcellino och de preliminära klasserna de ska gå är för
Pencez: fredag - LA, LA+5 eliten, lördag - MSVB eliten, söndag - MSVB.
Marcellino: fredag - LB, LA, lördag - LA, söndag - LA
 
Så fyra klasser var för dom, TROLIGTVIS i alla fall. Vi åker i morgon klockan 6 för att slippa sova i lastbilen en extra natt (mamma tycker av någon anledning att det är väldigt obekvämt där inne). Ska bli såå kul, var där för två år sedan och hästskötade Matildas hästar och kollade osv, trots att jag ej red var det så sjukt kul där ändå! :D
 
Juste, glöm inte kolla in min nya Youtubekanal, där kommer  jag lägga upp filmer från tävlingar/träningar i år och senare så håll koll där! Heter Matilda Navrén där bara, simpelt och enkelt. :)
 
Haha, 2011 i Matildas snigga lastbil! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0