Idaaag

Idag började jag 08.30 i skolan och då hade vi Idrott med Mohsen :) Vi spelade typ Killerboll, jag var fett braa juue!! ;) Sen hade vi NO med Per och vi gjorde ingenting, bara presenterade oss och så, ganska najs, men grejen va den att hans klass skulle på klassresa o vi skulle egentligen ha NO i morgon på morgonen, men eftersom han inte är där, så börjar inte vi förrän 10.20!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! INTE LIIIIITE NAJS ELLER!!!!!!!??? JOOO..... xD
Sen hade vi typ 2 timmar lunch... :) så j*vla najs! :D sen hade vi halvklass sv. och matte :P :)
sen slutade vi typ 15 i 14.00 och då tog jag bussen hem ;)

Ridningen:
Red Labolina på volten (ridbanan), tog några bommar som redan var framme och hon var glad idag oxå! :) Bellan red Ture samtidigt och då ville hon se hur fort Labolina kunde galoppera så då ökade jag rätt mkt på långsidan och hon bah: SHIT HUR KAN HON GALOPPERA SÅDÄR FORT xD Sen gjorde hon med Ture och det var fett långsamt ;) Iaf, efter det ville Labolina galoppera hela tiden -.-' lite osmart av mig...
 Sen skrittade jag Ella och hon var som vanligt typ SKIIITPIGG!!!! Men det är inte så konstigt eftersom hon vilat vääääldigt länge nu.... :( Stackarn.... :(
 Nu ska jag gå o sooooova, godnatt!!! <33

Kram Matilda

Kommentarer
Postat av: felicia och erika! :D

superfin header! :)

2011-04-23 @ 20:30:43
URL: http://fleke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0