IDAG :)

Idag har jag inte gjort så mkt annat än ridit o fixat i stallet xD  vid typ kvart i elva gick jag ner till stallet o tog in Labolina för ridning <33 Sen när hon va klar för o ridas, så red ja ut med Julia o Andy :) Det gick ganska bra, förutom att stigbygelgummibandet lossnade o så satte ja av o skulle ta upp det o då höll ja inte i Labolina o då gick hon för o äta gräs i kanten av ridvägen o då gjorde ja lite häftiga rörelser me armarna för ja trodde... ehh... ja vet inte va ja trodde, men då stack hon så då fick man springa jaga henne!!!!!  -.-  men sen stannade hon vid grannens hästars sommarhage o då fick vi tag i henne xD haha!! liiite osmart av mej!! xD när vi kom tillbax så gjorde ja i ordning henne för att gå ut i hagen o så :)
 Sen gick julia till jobbet o ja började mocka i stallet i Tures box o då kände ja mej plötsligt spyfärdig!!! :X  ops!
Då tänkte ja att de måste vara för att jag inte har ätit nån frukost (o de va de såklart), så ja gick upp till huset för o äta men då SPYDDE jag!!!! MITT I STIGEN!! xD  men det kom bara vatten för de va de ända ja hade fått i mig under dan :P sen gick ja upp o åt o då mådde ja bra igen :)  efter det tittade jag på madagascar 2 me bellan o hennes kompis julia xD när den va slut gick ja ner till stallet igen o mockade o så ;) så vart ja klar me de o då gick ja upp satte på en annan film, nämligen Kung Fu Panda :D asakuliga filmer de asså ;)

madagascar 2
MADAGASCAR 2

kung fu panda
KUNG FU PANDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0