Kurs för Janne

Nu har jag ätit körv och kom precis hem från 1:a dagen av Janne Jönsson kursen! :)
Idag red jag Ella. Det gick verkligen suuuper bra, de var såå SJUKT bra träning oxå! Det kändes så himla bra sen för hon var lite hetsig och stark i början vid hoppningen, men sen blev hon något lugnare och jag kom loss i handen och då gick de super! Hon hoppade så himla mjukt o fint och avslappnat sen, de var superbraa verkligen! Tack JANNE! ;)
I morgon ska jag antagligen rida någon av småponnisarna för ella inte ska gå två dagar. Ture eller Labolina alltså ;)
Jag tror att jag senare idag vid typ 6 elr något ska åka till Kista och titta på Harry Potter och dödsrelikerna del 1 :)
Nu ska jag gå ner och rida Ture och Labolina! :) Det är jätte skönt idag för de är bara -3.4°
niiiiicee!! :D
( tyvär har jag inte någon film från idag...)


Ture och Labolina! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0