RESULTAT!

Häääj!! Nu får ni veta resultatet från idag.;) har en film men den får komma upp i morgon! :)

RESULTAT:
Själva resultatet var 0 fel på hinder i en bedömning stilbedömning. Stilpoängen blev 97.0. Och det räckte frö finalen i morgon så då rider jag den oxå! :)
Jag var ganska nöjd med dagen. Framhoppningen var nog den värsta jag ridit på Labolina! HON var sååå taggad å bara studsade hela tiden i början, men sen försökte jag att bara galoppera med bra flyt runt och det gick rätt så bra tillslut. Sen skulle jag in på banan och då var hon INTE lika kaxig som inne på framhoppningen! xD När vi skrittade in i ridhuset på nån liten minicollectingring så bara stannade hon upp å typ frustade och tyckte de va skitläskigt! Men hon har ju aldrig varit i ett sådant ridhus förut. Det var så ljust och fint där! Så gick jag in på banan och hon blev lite larvigt rädd för vissa hinderinfångare och en "Volkswagen" - bil som stod i ett hörn av ridhuset (syns på filmen sen) den var tydligen oxå lite läskig men efter 2-3 volter bredvid så struntade hon i den!:) Sen gick själv hoppningen superbra!! :D jag kortade ner tempot liite mkt kanske, men annars en ganska bra runda. ;)
¨
Filmen kmr som sagt i morgon!

Kommentarer
Postat av: matilda

Du red perfekt! :D <3

2010-11-13 @ 19:53:54
URL: http://tildise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0