Strömsholm i helgen!

Halllååå!!  :D

I helgen, lördag och söndag ska jag åka till Strömsholm och tävla finalen i MHPC (Mountain Horse Ponny Cup) med Labolina! Det ska bli sååå gryyyymt kuuul!!! På lördag är det själva kvalet och söndag finalen! :) Det är ju en stilcup så det gäller att Labolina inte blir för stark elr nåt sånt ;) 
Det är ju SM samtidigt och det är sjukt spännande och titta på. SÅ de ska jag nog göra när vi är där, om inte mamma tjatar om att åka hem direkt såå... Iaf stilcupen som jag ska rida går i LB (80 cm), jag kan tycka att det borde gå i LB+5 i kvalet och LA i finalen, dom borde ju räkna med framgångar under året ju!
Jag vet inte än om vi kmr att åka hem elr om vi ska stanna över där borta :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0