Dagens Ridpass

Jag skrev ju en "min dag" i morse och den blev ganska exakt förutom att jag inte bara "red klart" på e.m. utan jag hoppade på Ture och Ella Bellan hoppa Labolina.

Jesse:
Honom red jag på förmiddagen och tog dressyrsadeln och red på volten :) Han var rätt fin bara lite skakig! Finns inte så mkt mer å säga, jobbade honom mycket och ställde inåt o utåt och flyttade och gjorde lite öppna och sluta!

Ella:
Hon fick ju hoppa idag! :D Det gick bra men jag hoppade inte så högt idag en bana på 1m elr nåt :) Ingen rivning, inget stopp (fast stopp kan man ju utesluta ändå) . Det togs massa bilder, men jag har inte min data här just nu eftersom jag är hos mormor så dom får komma upp i morgon :P Tyvär är jag lite lat och orkar inte skriva så mycket tekniskt om träningen men kan berätta att jag hoppade en ensam tunna utan infångare elr nånting bredvid! :D Ella då hoppar över allt man styr på! :D Hon har faktiskt hoppat en sån här vit stor silage bal som var på en åker när Julia red henne förut  ;)

Silage wrap  .silage stretch film by003
En ensam sånhär har Ella hoppat :D  

Ture:
Idag skulle jag tänka på att inte ha för mycket eller för stor galopp! Jag red lugnare och stressade honom inte på något sätt. Gud så fin han var då!! :D Bara studsa upp lite sådär lätt (inte lika snabb i bena som lillan men snabb var han i dom ändå) hela tiden! Hoppade en bana på 80-85 och B-hindret i kombinationen var 97 :) Haha Bellan slog sitt sitt personliga rekord med Labolina igen!! Två centimeter högre än sist ;) Även här togs det en massa bilder så det lär bli en bildbomb i morgon assåå.... ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0