Eldstorm

Jag vet inte, det är kanske bara jag, men jag kan inte komma ihåg att jag har skrivit något om Ella eller fullständigt namn Eldstorm!

Fullständigt namn: Eldstorm

Kallas för: Ella, Elsa, Ellis, Elsis,  Elsapelsa

Färg: Skäck

Kategori/typ: D-ponny

Mankhöjd: 144,5 cm

Ålder: 12 år, född 1999

Ras: Importerad från Tyskland


Info:

Ella är en otroligt samarbetsvillig och godhjärtad häst! Hon har ett fantastiskt huvud och är en riktig kämpe. Jag har ridit henne "som min häst" sedan november 2010. JAG har tävlat två LA på henne som högst och bästa är ett nedslag (när detta skrivs). Men hoppning är inte allt jag satsar på med henne, jag satsar även på fälttävlan med henne! Min syster (Julia Navrén) har nämligen ridit **stjärnig fälttävlan på henne och SM och allt där hon tog silver 2009! :D Hon har oxå tagit brons i NM, 2009,  och blev uttagen till EM 2010 men en skada satte stopp för att åka dit.
Mitt mål för i år med henne är att starta MSVB hoppnig till hösten och *stjärnig fälttävlan till hösten! :)

Om Ni Undrar Något, Så Tveka Inte Att Fråga! :)






SM-silver 2009 :)







En powni som ääälsskkkkaaar terräng!! :D


NM-brons och lag silver ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0