Gud vad härlig hon är <3

Nu är jag hemma och har tränat terränträning och efter det ridit Jesse och ska rida lillan sen oxå :)
Träningen gick SKITBRA!!! :D
Jag visste inte att det fanns så härliga hästar som hon!!! :D Hon är sååååå fin och inte EN ENDA tvekan på NÅT hinder!!!! Hon var visserligen lite jobbig emellanåt men det var inte så farligt som jag trodde att det skulle va ;)
Och hon stack INTE ut i vattnet heller! Hon sprängde igenom vattenhindret och jag blev blöt men det var inte särskilt farligt för det var ju så HIMLA varmt idag eller ÄR snarare ;)
På banan sen så blev hon jättestark, jag fick ta alla svåraste sakerna förutom en och det var ett roligt hinder som vi inte hade hoppat innan banan! Det var verkligen HUR KUL SOM HELST OCH ELLA ÄR BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D
Nu lääängtar jag till Mantorp i helgen :D :D :D :D :D :D
Mamma filmade så jag ska försöka göra ett ryck och ladda upp en massa filmer men det är ju lite svårt när internet inte funkar men jag försöker :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0