Hoppningen

Jesse:
Hoppade hemma idag och jag måste säga att banan som JAG byggde var riktigt rolig!!! :D Den var ganska teknisk och svårt med hinder i hörnan och alla olika sorters hinder kombination trippel och tunnor och vattenmatta och lite skoj :) Men nu tillbax till hoppningnen idag! Det gick jättebra och jag hoppade något språng på 1m, sen hoppade jag en bana på 90-95 och han var jättefn oc hoppade felfritt! Det känns att jag kan honom nu när jag har ridit honom mera ochså :D
Ture:
Sååååååååå HIMLA FIN HAN VAR ALLTSÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D  Asså det kändes såååå himla kul och han bara tog tag och hoppade och baaaara flöööög :D Det var verkligen JÄTTEJÄTTEJKUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0