Kort Tävlingsplanering

Nu har vi dom närmaste dagarna anmält till några tävlingar!

I helgen är det ju Årsta Runsten, men dom tävlingarna efter är det jag säger nu ;) Och grevagården blir det inte bara så ni vet!

Lokal Fälttävlan Mantorp 24/4
Häst: Eldstorm
Klasser: P70
(Lite larvigt lågt eftersom det inte ens är LD höjd för henne, men eftersom jag är under 13 så måste jag kvala från 70 istället för 80 :/)

Lok/Reg Hoppning Haningebygden 1/5
Häst: Eldstorm
Klasser: LB (lok, 100 cm MHPC ingår i klassen) och LA (110 cm, reg)

Sen har vi inte riktigt bestämt om jag åker till Gotland eller inte!

Lok/Reg Hoppning Roslagen 14/5
Häst: Eldstorm
Klasser: LB (lok, 100 cm MHPC ingår i klassen) och Div 1 lagklass (LB höjd, 100 cm)

Reg Hoppning Edsbro 28/5 ej anmäld!
Häst: Eldstorm
Klasser: Vet inte om förklassen till Div 1 FINALEN är LA elr LB så det får vi se då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0