sjukligt tidigt

Det kommer att blir såååå j*vla tidigt i morgon.... Vi kommer att åka hemifrån klockan 04.30!!!!! Vilket betyder att jag måste gå upp senast HALV FYRA!!!!!!! HALV FYRA DET ÄR SJUUUUUUUKT!!!!!!!!!!!! Har aldrig någonsin gått upp så tidigt för att tävla förut! Men det som är bra är att jag kommer inte rida i morgon för den är endagars, men det är häst i morgon och Julia ska ju rida då... Aja finns inte mycket att säga om det så är det liksom, men det kommer att kännas som att gå upp mitt i natten. Fast det finns en bra sak med det och det är att jag kan sova 3 timmar i lastbilen medans vi åker dit! :D härligt! :)
nu måååste jag packa MINA saker.... ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0