Hejdå mamma och fulia

Nyss åkte mamma och Julia hemifrån mot Karlstad för att tävla Andy i Lamicell Cup finalen. Så hejdåhejdå på er! ^^
btw idag har ju Matilda varit här, eller igår oxå iofs. Hon slagga liksom i mitt rum! ;)
IGÅR så red vi lite. Jag red på Flisan och Matilda på Ella. Det gick jättebra bara att Felicia var väldigt stark när vi red ut. Vi red nämligen ut först och sen på volten. Jag tror att det gick bra för Matilda oxå när vi red ut! ;) Sen när vi red på volten tog vi lite pics! Hehe Matilda sa att Ella var väldigt härlig, liksom att hon nästan svävar fram, det var min känsla också när jag red henne första gången "på riktigt". Men iaf Felicia var suuuuperfin på volten, men guuud så stel hon var i högervarvet från början, men jag fick loss det jättebra så hon blev som ett gummiband!! :D Och juste innan Matilda hade kommit löshoppade vi Lino och vickans påni Agassi. Dom var heeeelt crazzzzyy i början och bara rejsade runt som jag vet inte vad. Men sen blev dom lugnare. Nästan för lugna, dom hade ju pumpat ur all energi dom hade genom att springa runt sådär. Men vi släppte dom en och en när det blev "hinder" och inte bommar att hoppa. Lino hoppade som högst 1,15 cm för att banden var för korta så han hade liksom lika gärna kunnat välja att hoppa över banden/snörena. :P Men han var jätteduktig, iofs vet vi ju att han redan har löshoppat förut ;) Film kommer kanske senare.
IDAG så red bara jag medans Matilda fotade och tittade på. Och då red jag Lino. Han var lite seg och oalert i början. Lite som ett tuggummi. Stretade emot ganska mycket o sådär. Men sen lossnade det lite då jag bara red ett tag utan kräva särskilt mkt. Sen krävde jag lite mer och lite mer och då blev han riktigt fin! Fick värsta trampet oxå. Och han var verkligen lyhörd där mot slutet! :D fina pwnisar! ^^
Julia red Ella för att SA att hon behövde det för hon ska rida de där j*vla smet på henne snart. Men men va ska jag göra? that´s life... Jag kanske rider Felicia senare/snart. Har iaf hand om henne i helgen när luli är borta.
Bilder kommer senare, nu ska jag springa lite :) ... :) ... :) ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0