Ingen tävling?

Nu är det såhär att våran bil har gått sönder och mamma har ju hästlastbilen. Och vi vet inte om vi kommer hinna låna nån bil. Det blir ingen LB idag iaf men kanske om vi har riktigt riktigt tur en LA. Sen vet jag inte heller om jag kmr kunna rida i morgon men om jag gör de rider jag LB oxå. Som tvärtemot vad det skulle ha vart egentligen. Men det är jättetråkigt om vi inte kmr kunna åka alls... :/
Ella som ville tävla idag och hon är så ren och fin nu oxå,
och packat har jag oxå gjort, allting...

Kommentarer
Postat av: matilda

Skriv ditt resultat och lägg in film, hihih, älskar de! :D <33

2011-08-06 @ 21:07:07
URL: http://matildanerell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0